• Blogs
  • ביטוח בריאות לתיירים
ביטוח בריאות לתיירים
HILIT News

ביטוח בריאות לתיירים

יש משפט שגור בפי כל ישראלי: יהיה בסדר. תמיד נדמה לנו כי הכל יהיה בסדר וכי אין שום סיבה להילחץ או להתרגש. אבל האמת היא כי המציאות מורכבת מזה. בתור מי שעוסקים בענף הביטוח כבר לא מעט שנים, אנחנו יכולים להעיד ממקור ראשון כי ראינו דבר אחד או שניים וכי הבחירה של אזרחים זרים להגיע לישראל, בלי לרכוש ביטוח בריאות לתיירים, היא בחירה שיכולה להביא לאסון של ממש. התפקיד שלנו פשוט, זה לספק לכם את המסגרת דרכה תוכלו לרכוש ביטוח בריאות לתיירים לכל מטרה. במאמר הבא נדבר בהרחבה על האוכלוסיות עבורן אנחנו מיעדים את השירות ועל הטיפים הקטנים שאספנו עם השנים, עבור הלקוחות שלנו. 


מי צריך ביטוח בריאות לתיירים?


כאשר אנחנו מדברים על ביטוח בריאות לתיירים, ישנם מקרים בהם לאיש אין ספק כי מדובר על קבוצת היעד אליה אנחנו מכוונים בשירות שלנו. בין אם אתם מארחים קולגות מחול, מארחים קרובי משפחה לחופשה קצרה וכן הלאה, הרי שאתם כמובן חייבים לרכוש את הכיסוי הביטוחי הדרוש, לזמן השהות של האורחים בישראל. 


אבל, קיימים מקרים בהם יש מי שלא רואה בעצמו תייר בישראל. לצורך ההמחשה, אזרחי ישראל לשעבר המתגוררים בחוץ לארץ. אם אתם לא תושבי הארץ, אם אתם מתגוררים בחו"ל ואם אתם מגיעים לביקור מולדת קצר. גם אתם צריכים לרכוש ביטוח בריאות לתיירים. 


התפקיד של הביטוח הוא לאפשר לכל המבקרים בישראל, ליהנות משירותי רפואה דחופים ושאינם כאלו במידת הצורך. משום שאף אחד מאיתנו לא יכול לנחש מה יקרה מחר, אנחנו בהחלט ממליצים לכולם לרכוש את הכיסוי הביטוחי הדרוש להם עם כל ביקור בישראל. 


מה אנחנו יכולים להציע לכם 


סוכנות הביטוח 'הילית', היא סוכנות ביטוח וותיקה, המשרתת את הקהל הישראלי כבר משנות התשעים. ההתמחות שלנו היא במתן כיסוי ביטוחי עבור מי שאינם אזרחי ישראל. אנחנו נעשה הכל כדי שהרכישה של הביטוח תהיה קלה ויעילה, בלי שתדרשו בכלל לקום מהספה. לא רק זה, משום שאנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם קופות החולים הגדולות בישראל ועם חברות הביטוח המובילות, אנחנו יכולים להציע לכם הצעות מחיר משתלמות במיוחד. לפרטים נוספים, אנחנו כאן. 


ביטוח רפואי לתיירים


אם יש דבר אחד שאי אפשר לרכוש בכסף זו בריאות. אבל אפשר בהחלט להנות מטיפולים רפואיים מצוינים באמצעות רכישה של ביטוח רפואי לתיירים. אם אתם מזמינים אורחים מחוץ לארץ או אם אתם אזרחי ישראל המעוניינים לערוך ביקור מולדת, המהלך המתבקש הוא לרכוש ביטוח רפואי לתיירים. בסופו של דבר, אזרחי ישראל כולם נהנים משירותי בריאות ציבורי בחינם או בסבסוד, בזכות החוק לביטוח רפואי החל על כלל האוכלוסיה בישראל. מי שלא נחשב לאזרח ישראלי רשאי לרכוש ביטוח רפואי לתיירים וכך ליהנות משירותי הרפואה המצוינים שישראל יודעת לתת בעת הצורך. 


מה כולל ביטוח רפואי לתיירים 


בראש ובראשונה, הביטוח רלוונטי עבור כיסוי טיפולים שותפים בשגרה, בין אם עבור אבחון של מחלה או אם אתם צריכים מרשם רופא כדי לקבל תרופה מסוימת. כאשר אתם רוכשים ביטוח רפואי לתיירים, אתם בעצם יכולים להוריד מעליכם כל מחשבה מעיקה או מטרידה ולסמוך עלינו, כי נעשה הכל על מנת שנוכל לדאוג לשלומכם. 


מה הופך אותנו לסוכנות הביטוח הטובה בישראל לעניין הזה 


רכישה של ביטוח רפואי לתיירים דרך הילית סוכנות לביטוח(2003) בע"מ, מאפשרת לכם ליהנות משורה ארוכה של יתרונות:


ראשית, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם כל חברות הביטוח וקופות החולים המובילות שמבטחות אוכלוסיות זרות ותיירים:


משום שאנחנו מספר רב של שנים עוסקים בתחום ומכירים את הנפשות הפועלות בענף, אנחנו יכולים לספק לכם שירות מקצועי ובעיקר אנחנו מאפשרים לכם ליהנות ממחירים משתלמים במיוחד. 


יש לנו ניסיון של יותר מעשרים שנה בתחום: 


הרי אתם ממש לא יכולים לחזות את העתיד ופעמים רבות, הלקוחות שלנו לא מחזיקים בידע הדרוש כדי לדעת איזה ביטוח רפואי לתיירים עליהם לרכוש. אנחנו לעומת זאת, מחזיקים בקבוצה מכובדת של נציגים ונותני שירות  אשר מכירים את הענף מכל צדדיו. כתוצאה מכך אנחנו ניתן מענה גם במקרים מורכבים ולא פשוטים. 


לסיום, אנחנו זמינים עבורכם מסביב לשעון:


אנחנו מאמינים כי הטכנולוגיה כאן בשביל לשרת אותנו. לכן, הקמנו עבורכם אתר נוח ונגיש, דרכו תרכשו ביטוח רפואי לתיירים בלי שום מאמץ.


ביטוח רפואי לתייר 


מה אנחנו צריכים לקחת בחשבון ברכישה של ביטוח רפואי לתייר? איך נהיה בטוחים כי שום דבר לא 'נפל' בין הכיסאות ומדוע כל כך חשוב לדאוג לרכישה של ביטוח רלוונטי מראש? על כל זה נענה בהרחבה במאמר הבא. אנחנו, סוכנות 'הילית', סוכנות לביטוח, עוסקים במתן שירות למי שאינם אזרחי המדינה כבר יותר מעשרים שנה. בזכות הניסיון שלנו, שיתוף הפעולה עם קופות החולים המובילות ועם סוכנויות הביטוח הגדולות בישראל, אנחנו זוכים לתת מענה מצויין לקהל רחב של לקוחות. אנחנו מאמינים כי יש לנו את הכלים לסייע גם לכם. אם יש לכם שאלות ואם אתם רוצים להבין את התחום לעומק, אנחנו כאן כדי לספר לכם על כל מה שצריך לדעת. 


מה צריך להבין על ביטוח רפואי לתייר


לא משנה מדוע אתם נדרשים לשאלה הזו, הרי שאנחנו לעולם לא נמליץ למי שמבקר בארץ והוא לא אזרח ישראלי, לוותר על ביטוח רפואי לתייר. משום שאנחנו ישראלים ומשום שאנחנו נהנים לרוב ממערכת בריאות ציבורית, במחיר נמוך במיוחד, אנחנו לא תמיד זוכרים כי אנחנו גם משלמים עליה בעקיפין. החוק קובע כי על כל אזרח ישראלי לשלם מס בריאות ועל כל אזרח להיות חבר בקופת חולים זו או אחרת. כך, המדינה מאפשרת לכלל האזרחים, ליהנות משירותי רפואה ציבוריים במחירים נמוכים במיוחד. לעומת זאת, תיירים ומי שאינם נחשבים לאזרחים ישראלים, לא בהיכרח נהנים מאותן הזכויות. בשביל זה נועד ביטוח רפואי לתייר. הביטוח משמש כמו רשת ביטחון בעת הצורך. הביטוח יסייע לכם גם בעבור בדיקה שגרתית דרך קופת החולים וגם במקרים בהם אתם נדרשים לשירותי רפואה דחופה ואשפוז בבית חולים. 


איך רוכשים את הביטוח ומה עליכם לעשות 


כאמור, תמיד עדיף לרכוש ביטוח רפואי לתייר ולהישאר עם 'ראש שקט'. מה שעליכם לעשות הוא פשוט. היכנסו לאתר האינטרנט שלנו והזינו במנוע החיפוש את הפרטים שלכם. בתור מספר רגעים תקבלו הצעות מחיר משתלמות עבור ביטוח מלא ורלוונטי למקרה שלכם. עשינו כל מה שאפשר כדי שתהליך הרכישה יהיה קל ופשוט. לכן, אין לכם כבר תירוצים. פשוט היכנסו לאתר ועשו את מה שצריך עבור האורחים שלכם ועבורכם. 


יולי 06 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118