• Blogs
  • ביטוח בריאות לתיירים השוואת מחירים
ביטוח בריאות לתיירים השוואת מחירים
HILIT News

ביטוח בריאות לתיירים השוואת מחירים

ביטוח בריאות לתיירים השוואת מחירים ועוד:


ישראלים, כמו שכולנו יודעים, לא אוהבים לצאת 'פראיירים'. אם כן, אנחנו לא מבינים מדוע ישראלים רבים לא מבררים על ביטוח בריאות לתיירים השוואת מחירים. בין אם אתם מתכננים כנס גדול ואתם אלו שמעוניינים לרכוש את הביטוח עבור המשתתפים החשובים המגיעים מחו"ל, בין אם אתם אזרחי ישראל לשעבר המגיעים לביקור לרגל החגים ובין אם אתם צריכים ביטוח בריאות מסיבות אחרות. הרי שבסופו של דבר, ללא כיסוי ביטוחי, אתם עלולים למצוא את עצמכם בבעיה רצינית בלי שיהיה לכם למי לפנות. במאמר הבא נדבר על ביטוח בריאות לתיירים השוואת מחירים. ננסה להסביר מה הגורמים המשפיעים על מחיר הביטוח ומה עליכם לעשות כדי להפוך את תהליך הרכישה הרבה יותר פשוט וקל. 


מה חשוב לדעת על ביטוח בריאות לתיירים השוואת מחירים


קודם כל, חשוב לדעת כי ישנם מספר גורמים המשפיעים על מחיר הביטוח:


  1. גילו של האדם ועברו הרפואי: מטבע הדברים, מי שיש לו סיכוי גבוה יותר להיעזר במנגנוני השירות הציבורי, ידרש לשלם יותר עבור הביטוח שלו. חשוב להקפיד, תוך בירור על ביטוח בריאות לתיירים השוואת מחירים, לרשום את כל הפרטים הרלוונטיים בנוגע למצבו הרפואי של המבוטח העתידי, כדי שתוכלו לקבל תמונה מלאה ואמינה על הסכום אותו תדרשו לשלם.
  2. ככל שנעמוד בקשר עם גורמים רבים יותר, כך המחיר יעלה בהתאמה: היתרון ברכישה של פוליסת ביטוח דרך חברה ישראלית, היא העובדה כי לחברה עצמה יש סיכומים כאלו ואחרים עם קופות החולים הגדולות וחברות הביטוח הישראליות. באופן הזה, אנחנו יכולים להוזיל את המחיר עבור השירות בצורה משמעותית. 
  3. רכישה של ביטוח בקלות, חוסכת לא מעט כסף גם כן: הזמן שלנו שווה כסף. כאשר אנחנו יכולים להבין טוב יותר על ביטוח בריאות לתיירים השוואת מחירים באונליין, כך אנחנו חוסכים זמן יקר ונהנים מחיסכון פאסיבי אבל משמעותי. 

כמה מילים על העבודה שלנו 


סוכנות הביטוח 'הילית', היא סוכנות המתמקדת במתן שירותי ביטוח למי שאינם אזרחי ישראל. אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו, כדי לספק לכם הצעות מחיר משתלמות וכדי לענות לשאלות שלכם בהרחבה. 


ביטוח בריאות לתיירים מחיר


מה משפיע על ביטוח בריאות לתיירים מחיר? גורמים שונים. אם אתם רוצים להבין טוב יותר במה מדובר, המאמר הזה הוא בשבילכם. לסוכנות הביטוח 'הילית', ניסיון רב שנים בכל הנוגע למתן כיסוי ביטוחי עבור מי שאינם נחשבים לאזרחי המדינה. אנחנו שמחים לעמוד בחוד החנית של סוכנויות הביטוח בענף הזה ואנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים, כדי לשפר את השירות שלנו כל הזמן. התפקיד שלנו זה ללוות אתכם ולהדריך אתכם כך שתוכלו למצוא ביטוח בריאות לתיירים מחיר משתלם ככל הניתן. 


מה כולל ביטוח בריאות לתיירים מחיר 


אז לפני שנדבר על ביטוח בריאות לתיירים מחיר ועל בחירה מוצלחת של כיסוי ביטוחי משתלם, אנחנו רוצים לדבר בקצרה על מה שהביטוח יכול לתת לכם בתמורה. אנחנו מדברים למעשה על תשלום עבור שירותי רפואה כלליים ועבור שירותי רפואה דחופה, בעקבות תאונה וכיוצא באלו. חשוב לזכור, גם אם אנחנו רוצים לחסוך ואנחנו מחפשים איך למצוא ביטוח בריאות לתיירים מחיר נמוך ככל האפשר. הרי שהתשלום עבור שירותי רפואה כאלו ואחרים, במידה ואין לנו את הכיסוי הביטוחי הדרוש לנו, יהיה הרבה יותר יקר בסופו של דבר. 


איך נקבל מחיר מצויין בשלושה שלבים 


ראשית, אנחנו תמיד ממליצים לעבוד איתנו, עם סוכנות 'הילית', משום שאנחנו חברה ישראלית ותיקה ומשום שאנחנו מקיימים לאורך השנים, מגעים עם חברות הביטוח המובילות בישראל כמו גם עם קופות החולים הגדולות בארץ. באופן הזה, אנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו ליהנות ממחירים משתלמים במיוחד וכמובן, מטיפולים רפואיים מצויינים הזמינים לכם בכל עת. 


הצעד הבא הוא להיכנס לאתר שלנו. הזינו את הפרטים והמתינו להצעת המחיר. חשוב להדגיש בנקודה הזו שני דברים חשובים. קודם כל, אין שום סיבה להסתיר פרטים. ככל שתהיו יותר גלויים וככל שתעבירו אלינו עוד מידע, כך נוכל לשרת אתכם על הצד הטוב ביותר ברגע האמת. בנוסף, אנחנו ממליצים לכם לשבת עם המסמכים הדרושים, כדי שהתהליך יהיה קצר ויעיל. 


בתום התהליך, תבחרו את הכיסוי הביטוחי הדרוש לכם ופשוט תיהנו מרכישה של ביטוח בריאות לתיירים מחיר נמוך ומשתלם במיוחד. לכל שאלה, אנחנו זמינים עכשיו. 


ביטוח בריאות לתיירים בארץ 


אנחנו מאחלים לכם כי החופשה בישראל תהיה נהדרת וכי לעולם לא תדרשו לשירותים שלנו. אבל משום שאנחנו מתמחים בענף הביטוח, הרי שאנחנו יודעים כי החיים מלאים בהפתעות. ביטוח בריאות לתיירים בארץ הוא הכרחי, בעיקר משום שמי שלא נכללים תחת חוק ביטוח בריאות, הרלוונטי עבור האזרחים בלבד, יכול למצוא את עצמו בבעיה רצינית בהמשך. הרי אנחנו, האזרחים, נהנים משירותי בריאות ציבוריים מצויינים, במחירים נמוכים עד אפסיים. לעומת זאת, מי שאינו אזרח ישראלי, ידרש לשלם לעיתים עשרות אלפי שקלים עבור טיפולים די פשוטים. בדיוק בגלל זה, חשוב לרכוש ביטוח בריאות לתיירים בארץ, בהקדם האפשרי. 


מה תקבלו במסגרת ביטוח בריאות לתיירים בארץ 


נפתח בכך שיש מי שאינם רואים בעצמם תיירים. הרבה פעמים, מי שהיו אזרחי ישראל בעבר והם מגיעים לביקור מולדת, לא מעלים על דעתם כי הם לא בהיכרח זכאים לשירותי בריאות מסובסדים בעת הצורך. לכן, ביטוח בריאות לתיירים בארץ למעשה רלוונטי עבור כל מי שלא משלם מס בריאות למדינת ישראל כדרך קבע ולכל מי שלא נחשב לתושב ישראל. ביטוח בריאות לתיירים בארץ רלוונטי כמובן גם למי שלא היה בעבר אזרח המדינה. 


כיסוי ביטוחי יאפשר לכם ליהנות משירותי רפואה דחופה בעקבות תאונה או פציעה כמו גם משירותים פשוטים דרך קופות החולים. אנחנו כמובן זמינים עבורכם מסביב לשעון, כך שגם אם תתעורר שאלה, נשמח לענות לכם בהרחבה בזמן אמת. 


עכשיו, אפשר לרכוש את הביטוח המשתלם בקלות 


סוכנות 'הילית', פועלת משנות התשעים במרחב הישראלי. לאורך הזמן, הקפדנו תמיד לשמור על שירות מתקדם ואיכותי, כזה שיתן מענה לקהל לקוחות גדול ומרוצה. בשנים האחרונות, בזכות הטכנולוגיה, אנחנו יכולים לספק לכם את אותם השירותים גם דרך האונליין. כל שתדרשו לעשות הוא למלא את הפרטים עבור רכישה של ביטוח בריאות לתיירים בארץ. אנחנו נשמח להציע לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד ובהמשך, תבחרו באופציה הרלוונטית עבורכם. 


בכל אופן, דווקא עכשיו, כאשר מדובר על תהליך קל ופשוט, אין שום סיבה להתמהמה ולא לרכוש את הכיסוי הביטוחי הדרוש לכם עוד היום. 


ביטוח רפואי לתיירים בארץ 


אנחנו כאן כדי להושיט לכם יד ולהפוך רכישה של ביטוח רפואי לתיירים בארץ הרבה יותר קלה ונוחה. הכיסוי הביטוחי הוא כמובן לא משהו שאנחנו משתמשים בו בשגרה. מדובר על כיסוי ביטוחי אשר ישרת אותנו ברגע האמת שנהיה זקוקים לכך. יש לישראלים נטייה לומר: 'יהיה בסדר'. רבים מאמינים כי בסופו של דבר, אין ממה להתרגש והכל יבוא על מקומו בשלום. אבל אנחנו רוצים להזכיר כי התפקיד של ביטוח רפואי לתיירים בארץ, הוא לאפשר לכל מי שאינו אזרח ישראל, ליהנות משירותי הבריאות הציבוריים בלי שום בעיה בכל זמן שהותו בישראל. 


מה מקבלים דרך ביטוח רפואי לתיירים בארץ


בגדול, חבילת השירות של ביטוח רפואי לתיירים בארץ, מקנה למבקרים בישראל את הזכות לקבל שירותי רפואה מתקדמים בלי לשלם עליהם את מלוא הסכום. ביטוח רפואי לתיירים בארץ תלוי גם במצבו הרפואי של המבוטח וכאן אולי המקום להגיד כי ככל שתהיו גלויים איתנו וככל שתעבירו לנו פרטים רבים יותר, כך נוכל להיערך כדי לתת לכם את השירות הטוב ביותר בסופו של דבר. 


מה היתרונות ברכישה של פוליסת הביטוח דרכנו


הילית סוכנות לביטוח(2003) בע"מ, עוסקת בביטוחי בריאות לכל מי שאינם אזרחי ישראל עוד משנות התשעים. אנחנו פועלים שנים ארוכות בזירה הישראלית ואנחנו שמחים כל הזמן לשפר את השירות שלנו ולהתחדש, כדי לעזור לכם, הלקוחות, לקבל לא פחות מאשר הטוב ביותר. אנחנו מאמינים כי יש לנו כמה יתרונות ייחודיים, אשר הופכים את רכישת אותו ביטוח רפואי לתיירים בארץ, משתלמת ונוחות במיוחד.


אנחנו מחזיקים באתר מתקדם, כדי שתוכלו לרכוש את הפוליסה ללא מאמץ:


רצינו לאפשר לכם לרכוש ביטוח רפואי לתיירים בארץ בלי להתאמץ יותר מדי. לכן, היה לנו חשוב לאמץ את הכלים הטכנולוגיים שיאפשרו לנו לתת לכם את היכולת לבחור את הביטוח הנכון מבלי לקום מהספה. 


אנחנו פועלים עם כל הגופים המקצועיים המשמעותיים בישראל:


בין אם מדובר על קופות החולים או על חברות הביטוח הגדולות. שיתוף הפעולה רב השנים שלנו עם הגורמים הללו, מאפשר לנו להעניק לכם שירות מצויין במחירים משתלמים במיוחד. 

לפרטים נוספים, אנחנו כאן. 

יולי 06 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118