• Blogs
  • ביטוח בריאות לתושבים חוזרים
ביטוח בריאות לתושבים חוזרים
HILIT News

ביטוח בריאות לתושבים חוזרים

ביטוח בריאות לתושבים חוזרים ותושבים זמניים


מי שאינם אזרחי מדינת ישראל עומדים בבעיה עם כל ביקור בארץ הקודש. כלומר, ישראל היא מדינה יוצאת דופן ותמיד כיף לבקר בה, אבל עליכם לזכור כי גם אם הייתם אזרחי המדינה בעבר, בזמן שאתם מבקרים כאן, לא תוכלו ליהנות משירותי בריאות כלליים במחיר מסובסד או בחינם, כל עוד אתם לא נחשבים לתושבי המדינה. ביטוח בריאות לתושבים חוזרים היא המסגרת שתאפשר לכם ליהנות משירותי הרפואה הישראלית בכל רגע במהלך השהות שלכם כאן. במאמר הבא נספר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על התחום. 


מה כולל ביטוח בריאות לתושבים חוזרים


תושב חוזר הוא מי שלא חי בארץ כמה שנים וניתק תושבות בביטוח הלאומי. לצעד הזה יש יתרונות רבים, בעיקר לשאלת המיסים אותם הוא צריך לשלם למדינה. אבל, בין אם אתם מגיעים לחופשה קצרה ובין אם אתם עוד נמצאים בתהליך החזרה לארץ, אתם רוצים להבטיח כי תהיה לכם רשת ביטחון בסיסית בדמות ביטוח בריאות לתושבים חוזרים. הכיסוי מעניק מענה לטיפול עבור מחלה וקבלת מרשמים. הכיסוי רלוונטי גם במקרים דחופים, בהם אתם נדרשים לשירותי רפואה בבית חולים או בכל קופת חולים אחרת. 


למה כדאי לכם לבחור דווקא בנו


סוכנות הביטוח 'הילית', היא סוכנות ביטוח וותיקה הפועלת מזה שלושים שנה בזירה הישראלית. אנחנו מאמינים כי כדאי לכם לרכוש אצלנו ביטוח בריאות לתושבים חוזרים מכמה טעמים:


  1. שיתוף פעולה עם השחקנים החזקים במגרש: אנחנו עובדים בשיתוף קופות החולים המוכרות וחברות הביטוח המובילות. כך שאנחנו יודעים איך לתמרן את מהלך העניינים כך שהשירות אותו אתם, הלקוחות, תקבלו בסופו של דבר יהיה הטוב ביותר. 
  2. אנחנו זמינים בכל עת: הבריאות שלכם חשובה לנו ואנחנו לא רוצים להשאיר אתכם ללא מענה. לכן חשוב לנו להישאר נגישים בטלפון ובאתר. 
  3. מקצועיות חסרת פשרות: הניסיון שלנו עוזר לנו להבחין באתגרים השונים עוד לפני שהלקוח שם ליבו עליהם. אנחנו כאן כדי להיות מי שיכולים לתת לכם את התשובות המדויקות לכל שאלה. 


עכשיו זה הזמן להיכנס לאתר, להזין את הפרטים שלכם ולקבל הצעת מחיר אטרקטיבית. 

יולי 16 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118