• Blogs
  • ביטוח בריאות לזרים
ביטוח בריאות לזרים
HILIT News

ביטוח בריאות לזרים

ביטוח בריאות לזרים ולעובדים


כל אזרחי ישראל זכאים ליהנות מטיפול רפואי חינמי או בסבסוד משמעותי. זאת כתוצאה מחוק ביטוח בריאות כללי, אשר חל על כלל האזרחים הישראלים. אבל, אם אנחנו מדברים על מבקשי מקלט המתגוררים בישראל או על מי שהיגרו לכאן בשביל לחפש עבודה, הרי שהם לא יכולים ליהנות מהמעטפת המשפטית של החוק הכללי ולכן, על המעסיקים מוטלת החובה לרכוש עבורכם ביטוח בריאות לזרים. במאמר הבא נדבר על כל מה שחשוב לדעת לפני היציאה לדרך. 


איך לבחור ביטוח בריאות לזרים בצורה נכונה


אם אתם שואלים על המחיר, נגיד כי ביטוח בריאות לזרים מתחיל במשהו כמו שני דולרים ליום עבור חבילה בסיסית. כמובן, התפקיד שלנו ושל כל העובדים בתחום, זה להבטיח כי אתם לא יורדים מהרף המינימלי אותו קבע החוק לכתחילה. 


כדי לבחור נכון, אתם, המעסיקים, צריכים לקחת בחשבון שני דברים:


  1. אתם צריכים להבטיח כי הביטוח יעמוד בדרישה של החוק: דיברנו על כך קודם ונגיד זאת שוב. אתם לא בהיכרח חייבים להכיר את לשון החוק המפורשת, אבל אתם כן צריכים לבחור חברת ביטוח אשר תדע להעניק לכם את השירות בהתאם לדרישות החוק. 
  2. כדאי לוודא כי הביטוח מכסה כמה שיותר מקרים: בסופו של דבר, אף מעסיק לא רוצה לקבל אחריות על מצבו הרפואי של העובד. הרי שאתם רוצים להעסיק עובד בריא וגם הוא, כמובן, לא רוצה למצוא את עצמו ללא מענה במקרה הצורך. לכן, טוב לרכוש ביטוח שישמש לכם כרשת ביטחון בעת הצורך. 


לתת ללקוחות שלנו לא פחות מהטוב ביותר


לסוכנות 'הילית', הייתה מטרה אחת ברורה. להיעזר בטכנולוגיה כדי לאפשר ללקוחות שלנו לרכוש ביטוח בריאות מקיף, במחירים משתלמים. כל שאתם צריכים לעשות זה להיכנס לאתר, להזין את הפרטים היבשים ולקבל מענה מקצועי. לשאלות, אנחנו כבר מחכים לכם כאן. את הפעילות שלנו התחלנו בראשית שנות התשעים. שלושים שנות ניסיון מביאות איתן תובנות מעניינות, נשמח לחלוק את המידע ביחד אתכם. 


כמה עולה ביטוח רפואי לעובד זר ?


בתור בעלי עסקים, אנחנו הרבה פעמים חושבים על החזון אבל לא על הפרטים הקטנים. ניקח למשל בעלים של משתלה. הוא אולי כבר חושב על הסיוע שהוא יגיש ללקוחות, על העיצוב של המקום לפרטי פרטים, אבל בסופו של דבר, כל עוד הוא לא יענה לדרישות החוק בזמן, הוא ימצא את עצמו בבעיה משמעותית. ביטוח רפואי לעובד זר זה מה שהמעסיק חייב לרכוש עבור העובד על פי החוק. כמה עולה ביטוח רפואי לעובד זר ? המחיר בדרך כלל מתחיל עם שני דולר ליום ויכול להשתנות בהתאם לפרטים שונים. במאמר הבא נעשה לכם קצת סדר וניתן כמה טיפים שיכולים לחסוך לכם לא מעט כסף לאורך הזמן. מתחילים ממש עכשיו. 


איך יודעים כמה עולה ביטוח רפואי לעובד זר ?


התשובה לשאלה כמה עולה ביטוח רפואי לעובד זר היא לא תמיד אותה התשובה, משום שהעובדים לא תמיד יעבדו באותו ענף. ראשית, חשוב לנו להזכיר כי עובד זר הוא כל מי שלא נחשב לאזרח ישראל והוא לא נמצא כאן במסגרת חופשה כך שהעבודה היא מטרה משנית 


המחיר עבור הביטוח נקבע על פי סוג העבודה של העובד, גילו ומשתנים נוספים. אמנם, קיימת אפשרות לקזז את מחיר הביטוח מהמשכורת של העובד, אבל בכל מקרה אי אפשר לוותר על הביטוח ולהעלות לעובד את המשכורת בהתאמה, גם אם הוא מסכים לכך לכאורה. 


להוזיל עלויות בעבודה צמודה איתנו


לסוכנות הביטוח 'הילית', יש דרך מצויינת לחסוך לכם הרבה מאוד כסף. אנחנו מציעים לכם למעשה שירות דיגיטלי, כך תוכלו דרך האתר שלנו לקבל הצעת מחיר משתלמת במיוחד. אנחנו פועלים בשיתוף פעולה עם כל חברות הביטוח הגדולות בישראל שנותנות מענה לביטוח מסוג זה כמו גם עם קופות החולים המוכרות. אם אתם רוצים לענות 'נמוך', בתשובה לשאלה כמה עולה ביטוח רפואי לעובד זר, הרי שהדרך לשם מתחילה בהצצה קצרה באתר שלנו. לכל שאלה, אנחנו זמינים עבורכם עוד היום. 


ביטוח עובדים זרים מחיר


אם אתם מעסיקים עובד זר, כלומר, מי שאינו נחשב לאזרח ישראלי, אין מין הנמנע כי עליכם לחשוב גם על רכישה של פוליסת בריאות עבורם. אנחנו רוצים לערוך הקדמה קצרה ברשותכם. אזרחי ישראל כולם נהנים משירותי רפואה ציבורית ללא עלות, במסגרת החוק הקובע כי כל האזרחים יהיו מבוטחים דרך קופות החולים. גם אם נדמה לנו כי אנחנו לא משלמים על השירות, הרי שדרך הביטוח הלאומי ודרך מס הבריאות אותם אנחנו משלמים, האזרחים משתתפים באופן אקטיבי במימון ההוצאות על מערכת הבריאות הציבורית. החיוב בדבר תשלום על ביטוח רפואי לעובדים זרים, נולד כתוצאה מכך שאנחנו מדברים על עובדים שאין להם את רשת הביטחון ממנה נהנים מרבית האזרחים הישראלים. הכי יקר זה לשלם עבור ביטוח עובדים זרים מחיר אי ציות לחוק. מה שיעמיד אתכם חשופים לתביעה והוצאות גבוהות בשל כך. 


להוריד ביטוח עובדים זרים מחיר זה אפשרי


בגדול, נקודת ההתחלה של ביטוח עובדים זרים מחיר עומדת על שני דולרים ביום. יש לקחת בחשבון כי בכל מקרה בו אתם משתפים פעולה עם סוכנות ביטוח לא מקצועית דיה, אתם תדרשו לשלם יותר. חלק מהעבודה שלנו היא להכיר את התחום באופן כזה, שיאפשר לנו פשוט למצוא לכם במהירות, את חבילות השירות המשתלמות ביותר עבורכם. ביטוח עובדים זרים מחיר נקבע גם בהתחשב בגיל של העובד, בסוג העבודה בה הוא עובד ומשתנים נוספים. בכל אופן, אנחנו מאמינים כי בתהליך מסודר ומקצועי, אפשר לחסוך לא מעט כסף בטווח הארוך. 


מה צריך לעשות עכשיו? הכל די פשוט


בשביל לקבל ביטוח עובדים זרים מחיר, אתם צריכים פשוט להיכנס לאתר, להזין את הפרטים ומיד תקבלו הצעת מחיר רלוונטית במקרה שלכם. אנחנו כאן כדי לענות לשאלות שלכם וכדי לתרום מהניסיון שלנו. אנחנו עובדים בתחום כבר כמעט שלושים שנה, כך שיש לנו לא מעט מידע חשוב שיכול לעמוד לצידכם בעת הצורך. אז למה אתם מחכים? אנחנו כבר כאן. 


כמה עולה ביטוח בריאות לעובד זר ?


אם אתם שואלים כמה עולה ביטוח בריאות לעובד זר, אנחנו רוצים לענות לכם בשלב הראשון כי המחיר יכול להיות כזה או אחר, השאלה היא האם אתם יודעים איך להתנהל בצורה חכמה ונבונה. כהקדמה, נזכיר כי מדינת ישראל קובעת בחוק, כל אזרח ישראלי המעסיק עובד שאינו אזרח ישראל ולא אזרח אחת המדינות להן יש הסכמים עם ישראל בעניין הזה, נדרש לשלם עבור הביטוח הרפואי של העובד. זה יכול להיות מי שמתגורר כאן בתור מבקש מקלט ומחפש עבודה וזה יכול להיות מי שהיגר לישראל במיוחד לצורך העניין הזה. התשובה הראשונה לשאלה היא כי במידה ולא תעמדו בתנאי החוק, תגלו כי המחיר יכול להיות די גבוה. אם תיחשפו לתביעה ותעמדו לדין, תוציאו הרבה יותר כסף מאשר אם תענו לדרישות החוק. 


כמה עולה ביטוח בריאות לעובד זר ? זה תלוי בכם


כל עוד לא תבחרו נכון בחברת הביטוח המתאימה וכל עוד לא תדעו להתייחס למשתנים כאלו ואחרים בהתאם למצב שלכם, לא תדעו בוודאות מה יהיה המחיר עבור הביטוח. בדרך כלל, אם אנחנו מדברים על כיסוי ביטוחי עבור מי שעובד בחקלאות או בניין, נדבר אחרת ולא כמו במהלך דיון על כיסוי ביטוחי לעובד בסיעוד. מה גם שבתור מעסיקים, מעבר לכך שאתם רוצים לענות על דרישות החוק, אתם רוצים גם לדאוג לשלומו של העובד באמת. לכן, חשוב לשים לב לאותיות הקטנות ולא להתייחס רק לשאלת המחיר בלבד. 


נעשה הכל כדי לעזור לכם


אנחנו, סוכנות 'הילית', אמנם עובדים בתחום כבר קרוב לשלושים שנה. אבל אנחנו כל הזמן משתנים ומתקדמים. השירות שלנו היום ניתן גם באמצעות אתר האינטרנט שלנו. המאפשר לכם לקבל תשובה לשאלה כמה עולה ביטוח בריאות לעובד זר בלי לקום מהספה. אנחנו נשמח לשתף אתכם בידע המקצועי שלנו ולהביא לכם את הצעת המחיר המשתלמת ביותר. אין שום סיבה להמתין, עכשיו זה הזמן שלכם לטפל בעניין הזה במהירות. 


יולי 13 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118