• Blogs
  • ביטוח בריאות עובד זר
ביטוח בריאות עובד זר
HILIT News

ביטוח בריאות עובד זר

ביטוח בריאות עובד זר בגדול:


כל מה שחשוב לדעת על ביטוח בריאות עובד זר נמצא כאן. אתם יכולים להקים עסק חדש ולגלות כי אתם נדרשים להעסיק עובדים זרים. השירות מיועד כמובן, גם ללקוחות פרטיים, אשר מעסיקים עובד זר בשביל לטפל בהורה מבוגר. במאמר הבא נעבור על החוק הישראלי וננסה להבין ביחד, מה דורש החוק מהמעסיק ומדוע רכישה של ביטוח בריאות עובד זר, זה אינטרס אישי שלכם. הרבה עבודה לפנינו, בואו נתחיל עכשיו. 


למה חשוב לרכוש ביטוח בריאות עובד זר


רכישה של ביטוח בריאות עובד זר היא קודם כל דרישה של החוק. בקצרה, אזרחי ישראל נהנים מחוק ביטוח בריאות כללי. כלומר, כל אזרח ישראלי חבר בקופת חולים כזו או אחרת, כך שבעת הצורך, הוא יכול ליהנות משירותי בריאות ציבורית במחירים מסובסדים ואפילו בחינם. מי שאינם אזרחי ישראל, מטבע הדברים, לא יכולים ליהנות מאותן הזכויות של האזרח הישראלי. לכן, החוק קובע כי על המעסיק לרכוש ביטוח בריאות עובד זר. בדרך כלל, הרכישה של הביטוח לא נעשית דרך קופת החולים, אלא, דרך סוכנות ביטוח העומדת בקשר עם הקופה. 


רכישה של ביטוח בריאות עובד זר יכולה להפוך לעסק מורכב ומאתגר, אבל אפשר לעשות את החיים הרבה יותר פשוטים. בזכות האינטרנט, אנחנו יכולים לעזור ללקוחות שלנו למצוא את העסקה המשתלמת ביותר בקלות ובלי כל מאמץ. אנחנו מזכירים כי רכישה של הביטוח לא חשובה רק משום שאתם רוצים לעמוד בדרישות החוק, אלא, משום שבמידת הצורך , גם אתם רוצים לעזור לעובדים שלכם לקבל את הטיפול הרפואי הדרוש בלי שום בעיה. 


אז איך התהליך נראה מבפנים


אנחנו, סוכנות 'הילית', אמנם עובדים בתחום עוד משנות התשעים. אבל, בזכות הטכנולוגיה, אנחנו יכולים לתת ללקוחות שלנו את אותו המענה בצורה הרבה יותר פשוטה. כל שעליכם לעשות הוא להיכנס לאתר שלנו. להכניס את הפרטים הרלוונטיים וכבר תקבלו את הצעות המחיר המשתלמות ביותר. אנחנו נזכיר לכם לחדש את ביטוח הבריאות, על פי דרישות החוק.. מעכשיו אין תירוצים, זה הרגע לרכוש ביטוח בריאות עובד זר ולהישאר רגועים. 


ביטוח בריאות לעובד זר מחיר


אין שום סיבה להסתבך בחיפושים אחר ביטוח בריאות לעובד זר מחיר נמוך. נכון, יש מי שמסתכלים על האותיות הקטנות ורואים 'שחור בעיניים'. אבל סוכנות 'הילית' נמצאת כאן כדי להושיט לכם יד וללוות אתכם לאורך כל הדרך בהצלחה. בראש ובראשונה חשוב לזכור, אין באמת משמעות עבור ביטוח בריאות לעובד זר מחיר, משום שאנחנו מדברים על החובה של המעסיק עבור העובד שלו כמו שכתוב בחוק. אבל, למרות שאנחנו מדברים על הוצאה שאין דרך להימלט ממנה, הרי שבהחלט יש מה לעשות כדי לשפר את התנאים בהם אתם רוכשים את פוליסת הביטוח. על כך ועוד נדבר במאמר הבא. 


בזכות הטכנולוגיה, אתם יכולים לקבל החלטות נבונות


המטרה שלנו, של סוכנות 'הילית', היא לאמץ את הטכנולוגיה כדי לשפר את השירות אותו אנחנו מעניקים לכם. איך אנחנו עושים את זה? אנחנו מאפשרים לכם להכניס את הפרטים במנוע החיפוש שלנו באתר ולראות באופן מיידי שלל ההצעות מחיר משתלמות. אנחנו כאן כדי לספק לכם מענה לכל שאלה, כך שלא יהיו פרטים שלא תהיו מודעים אליהם. 


אם אתם רוצים לרכוש ביטוח בריאות לעובד זר מחיר נמוך, אם אתם רוצים לרכוש את הביטוח בקלות מהספה בבית, זה הזמן להיכנס לאתר שלנו. 

יולי 06 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118