• Blogs
  • ביטוח לאומי לעובד זר בסיעוד
ביטוח לאומי לעובד זר בסיעוד
HILIT News

ביטוח לאומי לעובד זר בסיעוד

ביטוח לאומי לעובד זר בסיעוד ורפואה


אם אתם אנשים פרטיים אשר נזקקים לשירותיו של עובד זר מכל סיבה שהיא, הרי שברגע אחד נגזר עליכם לא רק להתמודד עם מצב רפואי לא פשוט של הורה מבוגר או שלכם עצמכם, אלא, אתם צריכים להיכנס בעובי הקורה של הבירוקרטיה הישראלית. ביטוח לאומי לעובד זר בסיעוד מחושב מכלל התשלומים של המעסיקים לעובד. גם אם אלו כוללים החזר נסיעות, השתתפות בתשלום על ביטוח בריאות, דמי מחלה, תשלום על ימי חופשה וכן הלאה. זה אולי נשמע הרבה, אבל בליווי נכון, אתם יכולים למצוא את הדרך לנהל את מערך התשלומים בצורה טובה וחסכונית. 


תשלום עבור ביטוח לאומי לעובד זר בסיעוד הוא קיום לשון החוק


גם אם אתם לא רוצים לשלם ביטוח לאומי לעובד זר בסיעוד, הרי שאתם לא יכולים שלא לעשות זאת. באותה נשימה, אל תשכחו כי ישנם מי שזכאים ליהנות מקצבת זיקנה או קצבת נכות מטעם ביטוח לאומי, כך שבמידה רבה, תוכלו ליהנות מהכסף הניתן לכם מטעם המדינה. עובד זר הוא מי שהגיע לישראל בתור מבקש מקלט ועובד בתחום הסיעוד או מי שהיגר לישראל בניסיון לעבוד בענף. 


לטפל בבירוקרטיה בקלות ובלי מאמץ


לנו, בסוכנות 'הילית', הייתה מטרה אחת ברורה. לאפשר לכם, ליהנות מכיסוי ביטוחי עבור העובדים שלכם, במחיר משתלם ובלי שתידרשו לעסוק בבירוקרטיה מיותרת. כעת, אתם יכולים לחסוך את ההוצאות, לא על ידי הימנעות מתשלום ביטוח לעובד זר בסיעוד, כי אם על ידי רכישה של פוליסת ביטוח במחירים נוחים ונמוכים במיוחד. 


אנחנו כאן כדי לענות לשאלות שלכם, להסביר את האותיות הקטנות וכדי לתרום לכם מהניסיון שלנו בתחום, לאחר עשרים שנה ויותר של עיסוק בתחום הזה. למידע נוסף, אנחנו כאן. 

יולי 11 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118