• Blogs
  • ביטוח נסיעות לחו"ל לעובדים זרים
ביטוח נסיעות לחו"ל לעובדים זרים
HILIT News

ביטוח נסיעות לחו"ל לעובדים זרים

ביטוח נסיעות לחו"ל לעובדים זרים ושוהים זמניים


אמנם, המשפט הזה נשמע קצת מוזר, שכן בדרך כלל עובדים זרים לא מתלווים למעסיקים שלהם בנסיעות לחו"ל. אבל, עובדים אשר עוסקים בתחום הסיעוד, יכולים בהחלט ללוות את המעסיק שלהם לנסיעות במידת הצורך. בניגוד לכל אזרח ישראלי, אשר יכול לשלם עבור ביטוח נסיעות בקלות, דרך אחת מקופות החולים, הרי שכאן אנחנו מדברים על סיטואציה מורכבת. משום שלא מדובר על אזרח ישראלי, הרי שלא בכל מקום ניתן יהיה לרכוש ביטוח נסיעות לחו"ל לעובדים זרים. אבל בשביל זה אנחנו פה. גם כדי לתת לכם את המידע הדרוש לכם וגם כדי לאפשר לכם לבצע את הרכישה בקלות ובלי שום בעיה. 


למה רכישה של ביטוח נסיעות לחו"ל לעובדים זרים מאתגרת


כדי שקופת החולים או חברות הביטוח תוכל לאשר לך את פוליסת הביטוח לנסיעה, כל שהיא צריכה זה את הפרטים המזהים שלך בתור ישראלי. משום שאתה בעל תעודת זהות 'כחולה', כל שעליך לעשות הוא להקיש את תעודת הזהות ומיד, סוכנות הביטוח, תוכל לקבל את המידע הרלוונטי אודותיך. אבל, כאשר אנחנו מדברים על ביטוח נסיעות לחו"ל לעובדים זרים, אנחנו מדברים על סיטואציה מורכבת. ראשית, אנחנו צריכים להוכיח כי לעובד יש ביטוח בריאות ישראלי, כזה שרכשנו לו בתור מעסיקים. שנית, אנחנו צריכים להבין על מי מוטלת האחריות לדאוג לשלומו. בנוסף, הרי שאופי הביטוח צריך לקחת בחשבון את התוכניות שלכם לטיול. לצורך ההמחשה, אתם צריכים להחליט האם לבטח את העובד עבור פעילות אקסטרים למשל או אם מדובר על נסיעת עסקים פשוטה למשל, כזו שלא תאלץ אתכם לשלם על שירותים נוספים. 


בשביל לעשות סדר, אנחנו כאן


הסוכנות הוקמה כדי לתת מענה לקהל הישראלי בעבור רכישה של ביטוח בריאות לעובדים זרים. בהמשך, סוכנות  'הילית', פיתחה את המיומנות הנדרשת ואנחנו מספקים גם ביטוח נסיעות לחו"ל לעובדים זרים. אנחנו נשמח לקבל את הפרטים הרלוונטים ולהציע את הצעת המחיר המשתלמת ביותר. אל דאגה, אם יהיו לכם שאלות, אנחנו זמינים בוואצאפ, במייל ובטלפון, כך שלא תהיה שאלה שלא תקבלו עליה מענה. אנחנו ממתינים לכם ממש עכשיו. 


יולי 06 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118