• Blogs
  • ביטוח רפואי לזרים
ביטוח רפואי לזרים
HILIT News

ביטוח רפואי לזרים

ביטוח רפואי לזרים ועובדים זרים


זרים הם מי שאינם נחשבים אזרחי מדינת ישראל. בקצרה נזכיר כי כל האזרחים הישראלים זכאים לשירותי בריאות ציבוריים במחירים נמוכים או אפסיים, בכפוף לתקנות של משרד הבריאות. לעומת זאת, בין אם אתם מארחים קולגות מחוץ לארץ, בני משפחה מחו"ל וכדומה, אתם צריכים לרכוש ביטוח רפואי לזרים. אגב, אם אתם מעסיקים של עובדים זרים, אתם מחוייבים לרכוש ביטוח רפואי לזרים מפאת החוק ואפילו אם אתם תושבים חוזרים, כלומר, אם הייתם אזרחי המדינה בעבר, אתם נדרשים לשלם עבור ביטוח רפואי לתייר אם אתם רוצים ליהנות מרשת ביטחון במידת הצורך. 


מה תמצאו במסגרת ביטוח רפואי לזרים


המטרה הייתה להקביל את השירות שלנו לזה שמעניקה קופת החולים. אתם יכולים לרכוש ביטוח רפואי לזרים במחיר מינימלי ולקבל את הכיסויים הרלוונטים. כלומר, תזכו ליהנות מפגישה אצל רופא משפחה בעת הצורך, יהיה מי שירשום עבורכם מרשמים אם צריך ואפילו תזכו לביקור רופא תוך עשרים וארבע שעות במקרים חריגים. אנחנו כמובן מכניסים בתוך המסגרת של ביטוח רפואי לזרים, טיפול ברפואה דחופה, כדי לתת מענה לאירועים יוצאי דופן כמו תאונות וכן הלאה. 


למה כדאי לכם לעבוד איתנו דווקא


אם אתם מחפשים אחר ביטוח רפואי לזרים, אנחנו מאמינים כי השירות שלנו, של סוכנות הביטוח 'הילית', הוא הטוב ביותר. אנחנו מתאימים לתפקיד מכמה טעמים מרכזיים: 


  1. יש לנו ניסיון של שלושים שנה: בין אם אתם מחפשים מענה לעובד הזר של סבא ובין אם אתם מחפשים ביטוח רפואי מינימלי לכמה ימי חופשה בישראל, אנחנו נדע איך לענות לכל שאלה שלכם בהרחבה. אין מה לעשות, יש דברים שאין להם תחליף ובראשם, ניסיון. אנחנו ערים כל הזמן לשינויים ויודעים לספר לכם בהרחבה על חוקי המדינה הרלוונטים במקרה שלכם. 
  2. כי אנחנו מקצועים ויודעים את העבודה: אנחנו תמיד נישאר זמינים עבורכם, תמיד נקפיד לקרוא ביחד את האותיות הקטנות ובעיקר, אנחנו נעשה כל מה שאפשר כדי שתהליך רכישת הביטוח יהיה יעיל ופשוט. היום, אין שום סיבה לבזבז זמן יקר. פשוט היכנסו לאתר האינטרנט שלנו והזמינו את הביטוח הרלוונטי. 


יולי 09 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118