• Blogs
  • ביטוח תיירים
ביטוח תיירים
HILIT News

ביטוח תיירים

ביטוח תיירים בישראל


כל מיני סיבות יכולות להוביל אותנו לרכישה של ביטוח תיירים. יש מי שמארחים משלחות גדולות מחוץ לארץ ויש מי שעסוקים במתן שירות ללקוחות מחו"ל. יש מי שמחפשים ביטוח עבור קרובי משפחה ואחרים. לא משנה מאיזו סיבה אתם מעוניינים לרכוש ביטוח תיירים, הרי שאנחנו תמיד אומרים כי מדובר על מעשה שאי אפשר לדחות למועד אחר. בסופו של יום, אף אחד מאיתנו לא יכול לחזות את העתיד. משום שכלל האזרחים הישראלים חברים בקופות החולים הגדולות, אנחנו לא תמיד לוקחים בחשבון את העובדה כי השירותים אותם אנחנו מקבלים מהמדינה, אנחנו לא מקבלים בחינם, אלא תמורה למס הבריאות אותו אנחנו משלמים בכל חודש. משום שאזרחים זרים לא זכאים ליהנות משירותי הבריאות הכללים במחיר מסובסד או בחינם, עלינו לרכוש ביטוח תיירים, כדי להבטיח כי בעת הצורך, יהיה מי שיממן את הטיפול הדרוש.


מה כולל ביטוח תיירים ומי זקוק לביטוח מהסוג הזה


בגדול, ביטוח תיירים רלוונטי עבור כל מי שאינו אזרח ישראלי. אגב, אם אתם תושבים חוזרים או מי שמתגוררים בבחו"ל ומגיעים לביקור בישראל, על פניו גם אתם צריכים לרכוש ביטוח תיירים, לפחות עבור זמן השהות שלכם בארץ. אלא אם לא ניתקתם תושבות אבל על כך אולי נרחיב בהזדמנות אחרת.


ביטוח תיירים כולל טיפולים רפואיים הניתנים בקופות החולים, לצורך העניין, בדיקה של רופא בגין מחלה פשוטה וקבלת מרשמים רפואיים. הביטוח רלוונטי גם בעיתות חירום. במידה ואתם זקוקים לטיפול רפואי דחוף בעקבות תאונה, פציעה וחבלה.


הדרך ליהנות ממחירים משתלמים, היא לדבר איתנו


סוכנות 'הילית', היא סוכנות ביטוח יוצאת דופן בנוף הישראלי. העבודה שלנו מתמקדת בכל הנוגע לרכישה של ביטוח תיירים ולטיפול במי שאינם אזרחי המדינה. בזכות ניסיון רב שנים, אנחנו נהנים מקשרים טובים עם קופות החולים הגדולות בארץ ועם חברות הביטוח המובילות. באופן הזה, אנחנו יכולים למעשה, להעניק לכם את השירות המשתלם ביותר, בהתאם לצרכים שלכם.


האתר שלנו נמצא כאן כדי לאפשר לכם ליהנות מבחינה של הצעות מחיר משתלמות, בלי לקום מהספה בבית. לפרטים נוספים, אנחנו זמינים באתר, בוואצאפ ובטלפון. 


ביטוח תייר


ביום יום אנחנו בדרך כלל לא צריכים לעמוד בפני שאלות מהותיות בנוגע לבריאות שלנו ולחיים עצמם. אבל, ישנם רגעים בהם אין מנוס אלא להתמודד עם האתגרים הללו פנים מול פנים. למי שלא מכיר את מערכת הבריאות הישראלית, רק נזכיר בקצרה. החברה הישראלית הכללית מבוטחת כולה בביטוח בריאות כללי, מתוקף חוק ביטוח בריאות החל על כל האזרחים בישראל. במילים פשוטות, כל אחד מאיתנו חבר בקופת חולים זו או אחרת, משלם מס בריאות ומתוקף כך, הוא זכאי לקבל שירותי בריאות בשגרה או במקרים דחופים. אבל, מה קורה למי שמגיעים לארץ במסגרת חופשה והם אינם אזרחים ישראלים? המטרה של ביטוח תייר, זה להבטיח כי גם מי שמבקר בארץ במסגרת ביקור משפחתי, חופשה או בעקבות דרישות עבודה, יקבל את הכיסוי הביטוחי הדרוש לו בעת הצורך. במאמר הבא נדבר על כל מה שחשוב לדעת בעניין הזה. 


איך לרכוש ביטוח תייר בדרך הנוחה והקצרה ביותר


יש מי שמגיעים לחופשה בישראל ויש להם הסדרים כאלו ואחרים עם הביטוח שלהם במדינות מוצאם. אבל, אם אתם מארחים חברים, משפחה או קולגות מחוץ לארץ, הרי שלא פעם, מי שאמונים על רכישת ביטוח תייר אלו אתם עצמכם. אנחנו מציעים לכם, במקום לעבור בין חברות הביטוח השונות בארצות המוצא מהן מגיעים האורחים, פשוט לרכוש ביטוח תייר במהירות ובזריזות, דרך הפלטפורמה שלנו. בתור מי שמנהלים סוכנות ביטוח ייחודית, המיועדת לאוכלוסיות זרות, יש לנו את האמצעים לתת לכם תשובות לשאלות מורכבות ולסייע לכם בכל עניין בעת הצורך. 


אין שום סיבה להתמהמה בעניין הזה


בסופו של דבר, התפקיד של ביטוח תייר הוא לאפשר לכל אחד לקבל טיפול, במידת הצורך, בלי תנאים מגבילים. אנחנו יודעים, לא פעם, קל לדחות את העבודה במישור הבירוקרטי לזמן אחר. אבל בדיוק בגלל זה, היה לנו חשוב ליצור עבורכם פלטפורמה נוחה ויעילה, כזו שתוכלו דרכה להזמין ביטוח תייר במחירים משתלמים ובלי כל מאמץ. אנחנו, סוכנות 'הילית', עוסקים בביטוח עובדים זרים ותיירים, כבר יותר מעשרים שנה. אנחנו מאמינים כי נוכל לסייע גם לכם למצוא את הביטוח המשתלם והמתאים ביותר עבורכם ועבור האורחים שלכם מחוץ לארץ. לפרטים נוספים, אנחנו כאן.


ביטוח תיירים בארץ


אם יש משהו שאף אחד לא יכול להתפשר עליו זה על הבריאות. אמנם, בחיי היומ-יום, אנחנו לא תמיד לוקחים בחשבון את הצרכים של הגוף שלנו, אבל אם אנחנו נפצעים במהלך חופשה, הרי שאנחנו מבינים את הצורך של ביטוח תיירים בארץ. אמנם, אנחנו מאחלים לכם כי הביקור יהיה מוצלח וכי אף אחד מהמבקרים לא ידרש לכך. אבל אם אתם מארחים קרובי משפחה, קולגות לעבודה, כנס גדול וכן הלאה. אתם פשוט חייבים לרכוש ביטוח תיירים בארץ. במאמר הבא נדבר בהרחבה על השירות שלנו ונסביר לכם כל מה שאתם צריכים לדעת על הנושא הזה.


מה כולל ביטוח תיירים בארץ


אם אתם מעוניינים לרכוש ביטוח תיירים בארץ, אתם צריכים קודם כל להשכיל לקרוא את האותיות הקטנות. אנחנו, מצידנו, עושים כל מאמץ כדי להיות זמינים מסביב לשעון בכל שאלה. זה חשוב בעיקר משום שבעיתות חירום, אנחנו רוצים להיות מי שיכולים לענות לשאלות שלכם ולסייע לכם לעבור את המשוכה הבירוקרטית הצפויה. ביטוח תיירים בארץ למעשה מכסה טיפולים עבור מחלות כאלו ואחרות ובעבור טיפול בשעת חירום בעקבות פציעה או חבלה. 


מי צריכים לרכוש את הביטוח


הכיסוי הביטוחי נועד עבור כל מי שאינו אזרח ישראל. בקצרה נזכיר כי אזרחי ישראל כולם מבוטחים דרך קופות החולים. משמע, אנחנו, האזרחים, זכאים באופן אוטומטי לטיפול רפואי בעת הצורך. לעומת זאת, מי שאינם אזרחי ישראל, בין אם הם קרובי משפחה של ישראלים ובין אם אלו אזרחי ישראל לשעבר המגיעים לביקור מולדת, אינם נכללים במי שזכאים ליהנות משירותי הרפואה הציבורית. אלא, אם יש להם ביטוח המאפשר כיסוי של הוצאות הטיפול.


למה לבחור דווקא בנו


סוכנות 'הילית', היא סוכנות ביטוח מובילה וייחודית בנוף הישראלי. העבודה שלנו, עוד מראשית שנות התשעים, הייתה לאפשר לכל מי שאינו אזרח ישראל, לקבל כיסוי ביטוחי הוגן ורחב בעת הצורך. משום שיש לנו הרבה ניסיון, משום שאנחנו זמינים לשאלות שלכם כל הזמן, משום שאנחנו מציעים לכם את המחירים המשתלמים ביותר, אנחנו ממליצים לכם לפנות אלינו ממש עכשיו. 


יולי 06 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118