• Blogs
  • ביטוח עובדים
ביטוח עובדים
HILIT News

ביטוח עובדים

בתור מעסיקים, מדינת ישראל קובעת בחוק כי יש לנו אחריות על העובדים שלנו מבחינות רבות. אבל, בעוד אנחנו לא צריכים לדאוג לשלומם של בעלי אזרחות ישראלית, משום שאלו מחוייבים על פי חוק, להיות חברים באחת מקופות החולים הישראליות, מה שמקנה להם זכאות בקבלת טיפול רפואי במחיר מסובסד, הרי שכאשר אנחנו ניגשים לדון על זכויותיהם של עובדים זרים, אנחנו עלולים למצוא את עצמנו בבעיה. ביטוח עובדים הוא מה שכל מעסיק חייב לרכוש עבור העובדים שלו, כל עוד אלו לא נחשבים לאזרחי המדינה. זה לא משנה אם אתם אנשים פרטיים המעסיקים עובד זר כדי לטפל בהורה מבוגר או אם אתם מעסיקים שוטפי כלים במסעדה מצליחה. אם אתם רוצים להבין את הנושא לעומק כדי לקבל החלטות נכונות באופן מסודר, אנחנו כאן כדי לעזור לכם בעניין הזה. 


מה היתרונות ברכישה של ביטוח עובדים 


כאמור, לפני היתרונות, אנחנו מדברים בפועל על קיום החוק. כל עוד לא תרכשו ביטוח עובדים אשר מכסה את המקרים הרשומים בחוק, הרי שאתם הופכים למי שחשופים לתביעה ולעמידה בגין עבירה על הדין. כך שבכל מקרה, ציות לחוק יהיה משתלם יותר במובן הזה. 


אבל, מעבר לכך, הרי שכאשר אתם רוכשים ביטוח עובדים, אתם יכולים להבטיח כי העובד שלכם יזכה לקבל טיפול רפואי, בעבור טיפול במחלה או במצב חירום, בעקבות תאונה וכיוצא באלו. כמובן, חשוב לעבור על הפרטים הקטנים ולהבטיח כי הביטוח רלוונטי במקרה שלכם. למשל, אם אתם מעסיקים עובדים בענף הבנייה, אתם כמובן צריכים לקחת בחשבון סיכונים אחרים מאלו של מי שעובד בסיעוד או בניקיון. 


איתנו תגלו כי התהליך יכול להיות הרבה יותר פשוט 


סוכנות הביטוח 'הילית', היא סוכנות ביטוח המתמקדת במתן שירות למי שמעוניינים לרכוש ביטוח עובדים עבור מי שאינם אזרחי מדינת ישראל. אנחנו נשמח לענות על כל שאלה ולהציע לכם את המחירים המשתלמים ביותר. הניסיון שלנו, בתוספת לכך שאנחנו מקיימים קשרים ענפים עם כל הגורמים הרלוונטים, מאפשרים לנו להציע לכם שירות איכותי, מקצועי ובמחירים אותם אי אפשר למצוא בשום מקום. לפרטים נוספים, אנחנו כאן. 


יולי 11 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118