• Blogs
  • ביטוח עובדים זרים
ביטוח עובדים זרים
HILIT News

ביטוח עובדים זרים

ביטוח עובדים זרים - כל מה שצריך לדעת:


העסקת עובדים זרים בישראל היא לא תופעה חדשה. בין אם אתם מעסיקים עובד זר בשביל לטפל בהורה מבוגר ובין אם אתם עובדים בתחום החקלאות, המלונאות וכן הלאה, הרי שאתם נדרשים, על פי חוק, לרכוש עבור העובדים ביטוח עובדים זרים. ההיגיון מאחורי הדרישה הזו הוא שמשום שאנחנו מדברים על מי שאינם אזרחי ישראל ומי שלא משלמים ביטוח לאומי ומס בריאות כמו שאר אזרחי המדינה, הרי שהם לא נכללים ברשימת הזכאים לזכויות ביטוח בריאות על פי חוק ביטוח בריאות ממלכתי. בתור המעסיקים של העובדים הללו, עליכם מוטלת החובה לרכוש עבורם כיסוי ביטוחי בין אם עבור טיפול במחלות מינוריות כמו שפעת וכיוצא באלו ובין אם עבור טיפול במצבי חירום. במאמר הבא נסביר בהרחבה על כל הפרטים שחשוב להכיר. 


מאילו גופים רוכשים את הביטוח


בגדול, ביטוח עובדים זרים הוא לא משהו שאפשר לרכוש דרך קופות החולים. אלא, עליכם לרכוש את הפוליסה דרך חברות ביטוח יעודיות, להן הסכמים שונים עם קופות החולים הישראליות אשר יהיו אמונות על הטיפול בחולים. היום, אפשר לרכוש ביטוח אונליין, דרך האתר של חברת 'הילית סוכנות לביטוח'. אם אתם רוצים ליהנות ממחירים משתלמים ובעיקר, אם אתם רוצים להפוך את תהליך הרכישה פשוט וקל, כעת יש לכם למי לפנות.


ביטוח רפואי לעובדים זרים


מעסיקים לעובדים זרים בישראל יש כמעט בכל תחום. בין אם אתם עוסקים בתחום הניקיון, המלונאות, אם אתם בעלים של מסעדה או אם אתם נהנים משירותו של עובד זר המטפל בהורים מבוגרים. מדינת ישראל קבעה כללים ברורים המסדירים את הקשר בין העובד למעסיק. רכישה של ביטוח רפואי לעובדים זרים זו אחת החובות של המעסיקים הישראלים בעבור העובדים שלהם. בגדול, מדובר על צעד כמעט מתבקש. הרי אזרחי ישראל נהנים מביטוח רפואי מקיף, כחלק מהחוק הממלכתי הקובע כי כל אזרח ישראלי יהנה מכיסוי ביטוחי בעבור שירותי בריאות. לעומתם, עובדים זרים לא נהנים מהזכות הזו. במאמר הבא נדבר על רכישה של ביטוח הבריאות, למה כדאי לשים לב ומדוע לא מומלץ לעבור על החוק בעניין הזה. 


היכן רוכשים ביטוח רפואי לעובדים זרים 


העניין הוא שאם אתם לא עוסקים בתחום הביטוח, הרי שוודאי אתם לא מכירים את רזי החוק הישראלי הנוגע ברכישה של ביטוח בריאות לעובדים זרים. לכן, אתם ממש לא צריכים לעבוד קשה בשביל לרכוש את החבילה הביטוחית המלאה, זו שתעמוד בקנה אחד עם החוק. חברת 'הילית', היא סוכנות ביטוח המתמחה בנושא הזה בדיוק. אנחנו מאפשרים ללקוחות שלנו לרכוש ביטוח רפואי לעובדים זרים דרך הרשת. את הביטוח יש לרכוש בכל שנה מחדש ויש אפשרות לחדש ברצף.


לא כדאי לכם להסתבך עם החוק 


התפקיד של ביטוח בריאות הוא לאפשר לכל אחד ליהנות מטיפול רפואי מלא בעת הצורך. גורמי אכיפת החוק מקפידים מאוד בעניין הזה ולא עושים הנחות למי שלא רכשו ביטוח רפואי לעובדים זרים כחוק. יתרה מזאת, הרי שהמטרה היא לא רק למלא אחר החוק, אלא, בתור מי שלוקחים אחריות על עובדים בני ארצות אחרות, אתם לא רוצים להגיע למצב בו עובד סובל מפציעה או מחלה, בלי שיהיו לכם הכלים לעזור לו. 


אם אתם רוצים להפוך את תהליך רכישת הביטוח פשוט וקל, אנחנו, סוכנות 'הילית', ממתינים לכם ממש עכשיו. 


ביטוח רפואי לעובדים זרים מחיר


אם אתם מחפשים ביטוח רפואי לעובדים זרים מחיר נמוך, אתם נמצאים במקום הנכון. חברת 'הילית', היא סוכנות ביטוח אשר מתמחה במתן ליווי לבעלי עסקים ואנשים פרטיים, אשר מעסיקים עובדים זרים ומחוייבים, על פי חוק, לרכוש עבורם את הביטוח המתאים, העולה בקנה אחד עם החוק הישראלי. אנחנו לא רק מציעים לכם ביטוח רפואי לעובדים זרים במחיר נמוך. אלא, אנחנו עושים הכל כדי להפוך את תהליך רכישת הביטוח קל ופשוט. יתרה מכך, אנחנו משתפים פעולה עם כל חברות הביטוח הגדולות בישראל ועם קופות החולים המובילות בארץ. כך שאנחנו למעשה יכולים לעשות כל מה שצריך, כדי להבטיח לכם, הלקוחות שלנו, שירות מקצועי, מתן סיוע ברכישת ביטוח מתאים, במחיר המשתלם ביותר. 


האם ביטוח רפואי לעובדים זרים מחיר משתלם 


ראשית, לפני שאנחנו בכלל ניגשים להבין את סדר הגודל של ביטוח רפואי לעובדים זרים מחיר, אנחנו צריכים לזכור כי ברכישה של ביטוח מהסוג הזה אנחנו ממלאים אחר החוק הישראלי. מי שלא מקבל על עצמו את תנאי החוק, הוא למעשה עובר עבירה פלילית. כזו שעלולה לגרור קנסות כבדים, עימות עם רשויות אכיפת החוק ועוד. כך שבמובנים רבים, מדובר על מחיר אותו אתם חייבים לשלם. 


עבודה עם אנשי מקצוע היא משתלמת בסופו של דבר


בתור בעלי עסקים, יש לכם ממילא לא מעט הוצאות. התפקיד שלנו כאמור, זה לעשות כל מה שצריך כדי להפוך ביטוח רפואי לעובדים זרים מחיר נמוך ככל האפשר, אבל כזה שעונה על דרישות החוק בכל מחיר. לא רק זה, אנחנו מחזיקים במידע רב וניסיון. כך שאתם למעשה לא חייבים בהיכרח להבין בנושא כדי לקבל מענה מקצועי לעילא ולעילא. 


אם אתם חוששים, לא בטוחים או אם אתם פשוט רוצים לשמוע עוד, אנחנו כאן כדי לענות לכל שאלה. 


ביטוח לעובד זר 


כל מעסיק אחראי לשלום העובדים שלו. הכלל הזה נכון בכל מקום. בעולם המערבי, בעידן בו בני האדם כולם הם שווי זכויות, הרי שהעובד הוא לא 'עבד'. כלומר, הוא מי שהמעסיק מחויב לדאוג לשלומו ולקיים איתו יחסים תקינים, העומדים בקנה אחד עם החוק. מדינת ישראל קבעה, בין היתר, כי כל מעסיק של עובד זר חייב לרכוש עבורו ביטוח לעובד זר. הביטוח הוא ביטוח בריאות כמובן. הביטוח ישרת את העובד, בין אם הוא זקוק לטיפול רפואי בגין מחלה ובין אם הוא נדרש לשירותי רפואה דחופה, בעקבות תאונה. רכישה של ביטוח לעובד זר, יכולה להיות מעט מבלבלת. יש מי שלא בטוחים האם הם עונים על דרישות החוק ויש מי שחוששים לרכוש ביטוח במחיר גבוה מדי. בשביל זה אנחנו כאן. אצלנו תיהנו מליווי מקצועי, אשר יעזור לכם לרכוש ביטוח לעובד זר במחירים משתלמים במיוחד. לפרטים, מוזמנים להמשיך לקרוא. 


כמה מילים על העבודה שלנו 


סוכנות 'הילית', היא חברה העוסקת בביטוח עובדים זרים עוד משנות התשעים. אנחנו שמנו לנו למטרה להנגיש את הנושא הזה ולאפשר לכל לקוח לרכוש ביטוח לעובד זר במחיר המשתלם ביותר ובדרך הפשוטה והמהירה ביותר. לפרטים נוספים, מוזמנים להציץ באתר. 


יולי 06 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118