• Blogs
  • ביטוח רפואי עובד זר
ביטוח רפואי עובד זר
HILIT News

ביטוח רפואי עובד זר

ביטוח רפואי עובד זר בפשטות


מי שמחפש איך לרכוש ביטוח רפואי לעובד זר בקלות הגעתם לכתובת הנכונה. אנחנו יודעים, תמיד נדמה כאילו רכישה של ביטוח מהסוג הזה מביא איתו הרבה אתגרים ובעיקר, הניסיון לדלות מידע בנושא שיכול להיות אפילו די מבלבל. בשביל זה אנחנו כאן. פשוט, כדי לעשות לכם סדר וכדי לתת לכם את כל המידע הדרוש לכם באופן מסודר. הילית סוכנות לביטוח, מתמחה במתן שירות ליווי ויעוץ בדרך לרכישה של ביטוח רפואי עובד זר. אנחנו עובדים בשיתוף פעולה עם חברות הביטוח הגדולות בישראל ועם כל קופות החולים שנותנות שירות במדינה לעובדים הזרים. כאמור, במאמר הבא נעשה לכם סדר ובסוף, תדעו את כל מה שאתם צריכים לדעת. 


מה התפקיד של ביטוח רפואי עובד זר


לפני שאנחנו דנים ברזי החוק העוסק בהעסקה של עובדים זרים, אנחנו רוצים להגיד את המובן מאליו. כל מעסיק אחראי על העובדים שלו. זה לא משנה אם אתם מעסיקים עובד זר בשביל לטפל בהורים או אם אתם מעסיקים עובדים זרים בתור בעלי עסקים מענף החקלאות, הבניין, התעשייה, המסעדנות וכן הלאה. אזרחי ישראל כולם חברים בקופות החולים הגדולות והם נהנים מחוק ביטוח בריאות כללי. כלומר, כל אזרח ישראלי יכול לגשת לקבלת טיפול רפואי בחינם או במחיר מסובסד בכל רגע. אבל, אזרחים זרים, כמובן, לא נהנים מאותן הטבות. התפקיד של ביטוח רפואי עובד זר, זה לאפשר מימון של טיפולים עבור העובד במידת הצורך. 


מעבר לכך, הרי שהחוק הישראלי מחייב את המעסיקים לרכוש ביטוח מסוג זה לעובדים הזרים שלהם. ביטוח רפואי עובד זר חייב לעמוד בדרישות של החוק, אלא אם אתם רוצים להפוך חשופים לתביעה. קיימת אפשרות להוריד משכרו של העובד את התשלום עבור הביטוח, אבל חשוב לזכור כי גם אם העובד מוכן לוותר על הביטוח עבור משכורת גדולה יותר, אין אפשרות כזו בעיני החוק. 


אנחנו כאן כדי לשפר את התהליך


אנחנו בחרנו לקחת את הטכנולוגיה ולהיעזר בה כדי שכל מעסיק ירכוש ביטוח רפואי לעובד זר בקלות. כל שעליכם לעשות הוא להזין את הנתונים במנוע החיפוש וכבר תקבלו הצעות מחיר משתלמות במיוחד. זה הזמן שלכם לצאת לדרך. אנחנו כאן. 


עלות ביטוח רפואי לעובד זר


כל מה שאתם צריכים לדעת על עלות ביטוח רפואי לעובד זר תמצאו כאן. אם אתם בעלי עסקים ואם אתם רוצים לעשות את המיטב כדי לנהל את ההוצאות של העסק בצורה הטובה ביותר, אנחנו כאן כדי לעשות סדר. אמנם, החוק הישראלי קובע כי על כל מעסיק לרכוש ביטוח רפואי לעובד שאינו אזרח ישראל. אבל, אין זה אומר כי עלות ביטוח רפואי לעובד זר חייבת להיות גבוהה במיוחד. אנחנו פה כדי לעזור לכם ולהפוך את תהליך הרכישה יעיל, זול ומהיר. אם אתם רוצים לשמוע עוד, המאמר הבא הוא בשבילכם. 


מה משפיע על עלות ביטוח רפואי לעובד זר


אנחנו, בתור אזרחים ישראלים, לא תמיד שמים לב לכך. אבל כל אחד מאיתנו נדרש לשלם מס בריאות וביטוח לאומי, כדי שאלו ישמשו אותנו בעת הצורך. החוק קובע כל כל אזרח חייב להפוך חבר באחת מקופות החולים הגדולות בארץ, בשביל שזה יקבל שירותי בריאות ציבוריים בחינם או במחיר מסובסד. עלות ביטוח רפואי לעובד זר, לא גבוה משמעותית מהתשלום של האזרח הממוצא בעבור מס בריאות. בגדול, אנחנו מדברים על סכום שיכול לעמוד על שני דולר ליום פחות או יותר. לכך, אנחנו צריכים להוסיף את העלויות בגין רכישה של פוליסה מסוכנות ביטוח, כלומר, אנחנו נשלם עמלה מסוימת עבור השירות אותו אנחנו מקבלים וכמובן, כל עוד לא נערוך מחקר קפדני, אנחנו עלולים לשלם הרבה יותר מדי. בדיוק בגלל זה, אנחנו עושים כל מאמץ כדי להוריד עלות ביטוח רפואי לעובד זר.


איך אנחנו חוסכים לכם כסף


סוכנות 'הילית', היא חברה ייחודית בנוף הישראלי, המתמחה בביטוח של עובדים זרים. כלומר, בזכות שיתוף הפעולה שלנו עם חברות הביטוח הגדולות במשק ועם קופות החולים, אנחנו יכולים להציע לכם הצעת מחיר משתלמת במיוחד. בנוסף, אצלנו תוכלו לרכוש ביטוח במהירות ובלי לקום מהספה, פשוט, דרך האינטרנט. יתרון נוסף זו העובדה כי המערכת שלנו מאפשרת לכם לקבל מענה בכל שעה, כך שלא תעשו טעויות מצערות בהיסח הדעת. לפרטים נוספים ולקבלת מענה, האתר שלנו פתוח למענכם.

יולי 06 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118