• Blogs
  • ביטוח עובדים זרים הראל
ביטוח עובדים זרים הראל
HILIT News

ביטוח עובדים זרים הראל

בשנים האחרונות השתנה הרבה ביחס לעובדים הזרים השוהי שעובדים בישראל. במסגרת שינויים אלו הוסכם כי חוק זכויות האדם וכבוד האדם יחול גם על עובדים זרים וכי המעסיקים שלהם יצטרכו לרכוש להם ביטוח עובדים זרים שבין היתר חלק מחברות הביטוח המציעות ביטוח זה היא חברת הביטוח הראל. חשוב לזכור שכל מי שזקוק לטיפול רפואי בשעת חירום יקבל אותו, אבל אם אין לו ביטוח, הוא יצטרך לשלם מכיסו, והעלויות עלולות להיות גבוהות מאוד. כדי למנוע מצב בו העובד או המעסיק שלו צריכים לשלם סכום אסטרונומי על טיפולי בריאות בארץ, הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ מאפשרת לכם לרכוש ביטוח עובדים זרים בקלות ובמהירות. בעזרת הליווי המקצועי של הסוכנות תקבלו פוליסה מלאה, עם כיסוי הטוב ביותר ובמחיר משתלם. בנוסף בעזרת הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ תבינו בדיוק מה הפוליסה שלכם כוללת.


מי הם עובדים זרים ומדוע הם צריכים ביטוח בריאות?


אנשים ממדינות אחרות בעלי דרכון זר שהגיעו לישראל כדי לעבוד מכונים "עובדים זרים". עובד זר אינו אזרח או תושב מדינת ישראל, ולכן לפי חוק ביטוח בריאות ממלכתי, אין לו זכות להשתמש בביטוח בריאות ממלכתי. בשל כך, החוק קובע דרישה מהמעסיק שלו לרכוש ביטוח עובדים זרים דרך חברות הביטוח השונות שאחת המובילות היא חברת הביטוח הראל עבור העובדים הזרים שלו, כדי שבמידת הצורך העובדים יקבלו טיפול רפואי הולם, ללא צורך לשלם אלפי שקלים מכיסם.


מי יכול לרכוש ביטוח עובדים זרים הראל?


כל עובד שאינו תושב או אזרח ישראל זכאי לרכוש ביטוח בריאות עובדים זרים. חשוב לדעת שזה לא משנה אם העובד הזר חוקי, כלומר יש לו אשרת עבודה בתוקף, או לא. חובת הביטוח תקפה וחלה על כל אחד. ישנן שתי דרכים להסתכל על חשיבות הביטוח לעובדים זרים: מנקודת מבטו של העובד ומנקודת מבטו של המעסיק:


מנקודת מבטו של העובד- אחת מזכויות האדם החשובות ביותר היא הזכות שיתייחסו אליו בכבוד. זכות זו אף כתובה בחוקי היסוד של ישראל. הזכות לבריאות, הכוללת את הזכות לקבל טיפול רפואי בעת הצורך, נובעת מהזכות לכבוד האדם. מחוקקים ישראלים ידעו כמה חשוב לקבל את הזכות לבריאות, אז הם דאגו שלכל אזרח יהיה ביטוח בריאות ממלכתי. עלות ביטוח זה מתחלקת בין המדינה, מקום העבודה של האזרח והאזרח עצמו. אבל הגיוני שמדינה לא תשלם עבור ביטוח בריאות לאנשים שאינם אזרחים בה. הממשלה לא צריכה להוציא כסף על זה, אבל היא כן צריכה לוודא שהעובדים הזרים האלה מכוסים. מנקודת מבטו של המעסיק, על המעסיק לדאוג גם לרווחת עובדיו, גם אם אינם אזרחי המדינה. כדי לא לעבור החוק ולדאוג לעובדים הזרים שלחו פניה לרכישת ביטוח באתר של הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ.

יולי 26 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118