• Blogs
  • ביטוח לעובדים זרים השוואת מחיר
ביטוח לעובדים זרים השוואת מחיר
HILIT News

ביטוח לעובדים זרים השוואת מחיר

אנשים עדיין לא יודעים הרבה על ביטוח לעובדים זרים, והרבה מהם פונים אל חברת הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ בשאלות מקצועיות. כאשר מחפשים השוואת מחירים לביטוח לעובדים זרים, אחת הטעויות הנפוצות ביותר במצב זה היא לחשוב שכאשר צריכים את הביטוח לא יקבלו את העזרה הנאותה הנחה זו שגויה. ביטוח לעובד זר הוא מוצר חובה ולמרות שניתן לקבל טיפול רפואי בחירום חשוב לדעת שמי שאין לו ביטוח רפואי מתאים לעובדים זרים גם עובר על החוק וגם ייאלץ לשלם עבור הטיפולים היקרים. אם אתם מחפשים ביטוח עבור עובד זר הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ עובדת עם כל חברות הביטוח וספקי השירותים הרפואיים שבתחום הנ"ל ותמצא עבורכם את ההצעה המשתלמת וטובה ביותר עבורכם. המשתלמת ביותר.


ביטוח לעובדים זרים השוואת מחיר ולמה צריך את זה?


ישראל היא מדינה שקולטת הרבה עובדים זרים ממדינות שונות. מאחר ומספר העובדים הזרים בארץ הולך וגדל, מקומות העבודה משתנים לעיתים קרובות. אחת מהדרישות בהעסקת עובד זר זה להטיל על המעסיק חובה לרכוש להם ביטוח רפואי. חשוב לדעת כי על פי חוק העסקת העובדים הזרים, מעסיק  של העובד הזר שאינו אזרח או תושב מדינה חייב בביטוח בריאות פרטי, כלומר פוליסה העומדת בסטנדרטים של צו העובדים הזרים 17.10.2021. גם אם העובדים לא עובדים רשמית, זה עדיין המצב. אם המעסיק לא יעמוד בדרישות החוק הוא עלול להיענש בקנסות. בטרם ביצוע ביטוח מקובל לבדוק את עלות הביטוח לעובד הזר ועליו למלא הצהרת בריאות על מנת לעמוד בבדיקה מקדימה טרם כניסתו לביטוח לואמת שניתן לבצע לו ביטוח בתנאים העומדים בחוק הבריאות ההמלכתי. 


מדוע עובדים זרים צריכים ביטוח בריאות?


מאחר שעובדים זרים אינם אזרחים ואינם תושבי קבע של המדינה, הם אינם זכאים לביטוח בריאות במימון המדינה. אבל כדי לוודא שבריאותם תטופל, המעסיק שלהם נדרש  לבצע עבורם ביטוח בריאות פרטי הכפוף לביטוח בריאות ממלכתי. חשוב לדעת שחוק הקטין בישראל אומר שילדים של עובדים זרים שחיים ועובדים בישראל יכולים לקבל טיפול רפואי ממלכתי כל עוד הם יכולים לעשות זאת בגבולות המדינה.


אוג׳ 27 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118