• Blogs
  • ביטוח עובדים זרים וביטוח תיירים
ביטוח עובדים זרים וביטוח תיירים
HILIT News

ביטוח עובדים זרים וביטוח תיירים

בישראל כל אחד צריך ביטוח בריאות בין אם זה בן משפחה, תייר, עובד זר או אורח. לתייר הנוסע לישראל ביטוח בריאות מוודא שהטיול לא יסתיים במצב חירום רפואי בעלות גבוהה שימחק לו את החסכונות. לעובד זר ביטוח הבריאות דואג שיקבל את הטיפול הטוב ביותר אם חלילה ייפגע או יחלה בעבודה. עבור המעסיק ביטוח הבריאות לעובד הזר מונע ממנו לשלם עבור כל טיפול רפואי יקר. ביטוח עובדים זרים וביטוח תיירים הוא לא מותרות, אלא חובה. כדי לא לבזבז זמן יקר על מציאת המחיר והתנאים המשתלמים ביותר עבור הביטוח, חברת הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ תשמח למצוא עבורכם את הביטוח המתאים והמשתלם ביותר. 


אל תדאגו לגבי הטיול שלכם


עבור תייר הנוסע למדינה זרה, ביטוח בריאות יכול לעשות את ההבדל בין טיול מלחיץ שמסתיים באסון, פציעה או עלויות כספיות מעבר ליכולתו, לבין טיול מרגיע שגם אם נקטע בגלל מחלה או פציעה, לא הותיר זיכרונות טראומטיים ולא רוקן את חשבון הבנק שלו. כאשר תייר נמצא במדינה זרה ביטוח הבריאות הרגיל של המדינה שלו אינו תקף. בשל כך, לכל תייר צריכה להיות תוכנית ביטוח בריאות חוקית ומלאה. עם ביטוח עובדים זרים וביטוח תיירים, כמארחים, לא תצטרכו לדאוג שהתייר לא יקבל טיפול רפואי. אם יש לו ביטוח בריאות לתיירים הוא יכול לקבל את כל השירותים המגיעים לו. אז, גם אתם וגם האורחים שלכם מחו"ל תרוויחו אם הם יקנו ביטוח בריאות לתיירים לפני שהם מגיעים.


ביטוח עובדים זרים וביטוח תיירים- האם זה חובה? 


לכל אדם גם אם אינו גר בארץ, יש זכות לטיפול רפואי טוב. זה חשוב עוד יותר לעובדים זרים, גם אם הם לא גרים בארץ. עובדים זרים נתונים לרוב לחסדי מעסיקיהם, אך אסור להם לוותר על ביטוח בריאות טוב. מעסיק שלא מוודא שלעובדים שלו יש ביטוח עובר על החוק. אם אחד מהעובדים שלו צריך לשלם הרבה כסף עבור טיפול רפואי הרי שגם המעסיק נפגע מכך. מלבד החובה המוסרית של כל מעסיק לדאוג לשלומם של עובדיו, עובדים זרים שביטוח הבריאות שלהם בארץ מולדתם אינו תקף בישראל מתקשים לקבל טיפול רפואי, אלא אם כן יש להם ביטוח בריאות לעובדים זרים. לרכישת ביטוח בריאות חובה עבור העובדים הזרים הזינו את המידע הרלוונטי באתר של הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ ותקבלו את ההצעה המשתלמת ביותר.


ספט׳ 10 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118