• Blogs
  • ביטוח בריאות לעובדים זרים דרך מכבי
ביטוח בריאות לעובדים זרים דרך מכבי
HILIT News

ביטוח בריאות לעובדים זרים דרך מכבי

למרות שרובנו יודעים כמה חשוב לרכוש ביטוח בריאות לעובדים זרים דרך מכבי, יש כמה חברות שלא יודעות שהן חייבות לכסות את העובדים שלהן, בין אם מדובר בעובדים זרים שנשכרו באופן חוקי או שלא כדין. חוסר ידע זה נענש ולכן חשוב לדעת וללמוד על הנושא. לכן, אם אתם שוכרים עובדים זרים וברצונכם לוודא שאתם לא מבצעים עבירה בטעות על ידי אי ידיעת החוק, ולכן אי רכישת ביטוח עבור העובדים הזרים, כדאי לכם לקבל הצעת מחיר משתלמת עבור הביטוח מהילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. החברה תבדוק כי כל הכיסויים הדרושים על פי חוק לעובדים זרים קיימים בפוליסה, יסבירו לכם את כל הדקויות, וידאגו כי לאחר תשלום על הפוליסה העובד שלכם יהיה מכוסה באופן מיידי.


מדוע כדאי לכם לרכוש ביטוח בריאות לעובדים זרים דרך מכבי?


ביטוח רפואי חשוב, הן במובן שהוא מגן על זכויותיו של כל אדם, באשר הוא, והן במובן שהוא מונע מאנשים לעבור על החוק. למרות שכל מעסיק שרוצה להעסיק עובד זר נאלץ להתמודד עם הרבה ביורוקרטיה מסביב ולשלם הרבה כסף כדי שתוכל לעשות זאת, אסור לו לוותר על רכישת ביטוח בריאות לעובדים זרים דרך מכבי מלבד תשלום מיסים, ביטוח לאומי וחשבונות נוספים, כל מעסיק מחויב לרכוש גם ביטוח לעובדים זרים מהיום הראשון בו הם עובדים. זה הוא החוק. כל בעל עסק צריך לוודא שלעובדים שלו תהיה גישה לביטוח רפואי. מכיוון שתנאי ביטוח הבריאות של עובד זר נקבעים בחוק ולא מדובר ב"כיסוי יוקרתי" כמו ביטוח בריאות פרטי רגיל, קל לדעת בכל עת לאיזו חברה יש את הביטוח הטוב ביותר.


איפה ניתן לעשות ביטוח לעובד זר?


כאשר בוחרים ביטוח לעובד זר, יש לחשוב על שני דברים מרכזיים: מחיר ושירות.


עלות הביטוח לעובדים זרים- כאשר מחליטים היכן לרכוש ביטוח לעובד זר, מחיר הביטוח הוא נושא חשוב. מכיוון שהכללים נקבעים והטיפול הרפואי ניתן על ידי קופות חולים, תוכלו לקבל את הביטוח הטוב ביותר דרך מכבי. על פי חוק, הכיסויים הבסיסיים זהים לכל התוכניות.


מעסיקים מקבלים שירות טוב- כאשר מחליטים היכן ודרך מי לעשות ביטוח, חשוב לחשוב על השירות שיינתן למעסיק. לא קל להעסיק אנשים ממדינות אחרות, ותפקידו של המעסיק לא מסתיים עם קניית הפוליסה. לא רק לתת לו עותק של הפוליסה בשפה שהוא יכול להבין, אלא גם לעזור לו ככל שיצטרך כשיצטרך להשתמש בה, חלילה. 


לכן, אם אתם שוכרים עובדים זרים וברצונכם לוודא שאתם מעניקים לעובדים שלכם את הביטוח המשתלם והטוב ביותר, תוכלו לפנות לחברת הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ ולקבל את כל המידע הנחוץ לכל ישירות למייל.


אוג׳ 06 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118