• Blogs
  • ביטוח עובדים זרים השוואת ביטוח
ביטוח עובדים זרים השוואת ביטוח
HILIT News

ביטוח עובדים זרים השוואת ביטוח

ישראל קלטה לאורך השנים מאות אלפי עובדים זרים שהגיעו באופן רשמי מארצות כגון הודו, פיליפינים, תאילנד, מזרח אירופה ועוד. רוב העובדים מגיעים לענפי הסיעוד, חקלאות ובניין. לאחר סיום תקופת עבודתם הם נדרשים לחזור לארץ מוצאם, עם זאת עובדים רבים מעדיפים להישאר בארץ ללא ויזה ולעסוק במגזר הפרטי במשק בית וכדומה.  העסקת עובדים זרים בארץ עם או ללא ויזה מחייבת את מעסיקיהם לבצע עבורם ועל חשבונם ביטוח רפואי עם זאת החוק מתיר לקזז לעובד הזר 50 אחוז ולא יותר מהסכום הקבוע בחוק לחודש. מספר חברות ביטוח בישראל מציעות תוכנית ביטוח רפואי לעובדים זרים הביטוח מתבצע לתקופה של עד שנה ומתחדש לתקופה נוספת ברצף. יש לשלוח את בקשת הכיסוי עם כל הטפסים והניירות הדרושים, אשר כתובים בשפת העובד הזר שכולל בין היתר הצהרת בריאות. הילית סוכנות ביטוח (2003) בע"מ תשמח להציע לכם את המחירים המשתלמים ביותר עבור ביטוח בריאות לעובדים זרים.


ביטוח עובדים זרים השוואת ביטוח ואיזה מהם משתלם לרכוש?


עובדים זרים אינם תושבי ישראל  ולכן הם לא יכולים לנצל את חוק ביטוח הבריאות הממלכתי שכל אחד אחר במדינה יכול. זו בעיה מכיוון שלעיתים קרובות הם שוהים בארץ חודשים רבים ואפילו שנים. בשל כך, החוק בישראל מקנה להם זכויות מסוימות בכל הנוגע לקבלת שירותי בריאות. היום, זה בניגוד לחוק להעסיק מישהו שלא כהלכה והתנאים חייבים להיות הוגנים. 


מהי פוליסת ביטוח עובד זר?


הדברים הבאים מכוסים בפוליסת ביטוח עובד זר: ראשית, העובד הזר יכול לקבל את כל הטיפולים הראשוניים, כגון טיפול מרופא משפחה, בדיקות אבחון, בדיקות מעבדה, שירותי מיון, תרופות, מתקני רנטגן, אולטרסאונד, הדמיה, מומחה וניתוחים. שירותי בריאות לנשים בהריון כוללים את כל הטיפולים הבסיסיים, כמו חיסונים ודיקור מי שפיר. הביטוח מכסה גם אשפוז חירום בבתי חולים פסיכיאטריים, תרופות בסל התרופות, הליכון, כסא גלגלים ועוד.


לפרטים נוספים צרו קשר עם הילית סוכנות ביטוח (2003) בע"מ.

אוג׳ 20 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118