• Blogs
  • כיצד לבחור ביטוח לעובדים זרים
כיצד לבחור ביטוח לעובדים זרים
HILIT News

כיצד לבחור ביטוח לעובדים זרים

אם אתם מעסיקים עובד זר ומתלבטים כיצד לבחור ביטוח לעובדים זרים, חשוב להבין את הדקויות של הפוליסה כאשר אתם בוחרים אחת. למעט חריגים בודדים, הפוליסה לביטוח עובדים זר מכסה את אותם דברים שכל תושבי מדינת ישראל מכוסים עליהם בחוק ביטוח בריאות ממלכתי. על פי החוק, אין הבדל בין עובד זר במשרה מלאה לבין עובד זר במשרה חלקית. המשמעות היא שגם אם אתם שוכרים עובד זר רק פעם בשבוע, עליכם לדאוג לו לביטוח. כמו כן, החוק אינו משנה בין עובד זר בעל אשרת עבודה לבין עובד זר ללא אשרת עבודה. המשמעות היא שגם עובד שנחשב כעובד לא חוקי יכול לנצל את פוליסת הביטוח של עובדים זרים. לכן, חשוב לפנות לעזרה המקצועית של הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ אשר תוכל להציע עבורכם את הפוליסה המשתלמת והמקיפה ביותר עבור העובד הזר ממגוון חברות הביטוח שמבטחים עובדים זרים.


כיצד לבחור ביטוח לעובדים זרים ואיך הוא יכול לעזור להם?


ביטוח בריאות של עובדים זרים מכסה מגוון רחב של שירותים, ולכן אנשים שיש להם ביטוח יכולים לפנות לכל סניף בקופת החולים בו הם מכוסים ולקבל טיפול שוטף. כמו כן, קופות החולים מעניקות לעובדים זרים בעלי ביטוח גישה למרכזים רפואיים הפתוחים 24 שעות ביממה ומאוישים באנשים דוברי שפתם. אם קופות החולים סגורות, המבוטח יכול לקבל טיפול רפואי במרכז הרפואי, בדיוק כמו כולם. בחלק מקופות החולים המבוטח יכול להביא רופא לביתו גם בשעות הערב ללא צורך בתשלום נוסף.


מה עוד צריך לדעת עובד זר על ביטוח?


כאשר בודקים כיצד לבחור ביטוח לעובדים זרים יש לשים לב למילוי טופס הצטרפות. זו היא הדרך היחידה להצטרף למסגרת ביטוח עובד זר. בטופס יש שאלון רפואי קצר שיש למלא, ואין להעלים מידע. לאחר מכן הטופס נשלח לחברת הביטוח, שם הוא נשלח מיד לחיתום רפואי ולהפקת פוליסה. לאחר ביצוע החיתום יישלחו פרטי העובד הזר למוקד השירות, והוא יוכל לגשת ולממש את הביטוח. בביטוח רפואי רגיל ישנה תקופת המתנה לפני שניתן לקבל טיפול. במקרה זה, אין תקופת המתנה, כך שהעובד הזר יכול לקבל טיפול מיד עם הפקת הפוליסה. לביצוע השוואת מחירים בין הפוליסות השונות השאירו פרטים באתר של הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ.


אוג׳ 13 2023

צור קשר

דעתך חשובה לנו, צור קשר לכל שאלה, בקשה ואחד מנציגנו ישמח לעמוד לשירותך

פרטי התקשרות

הילית סוכנות לביטוח (2003) בע"מ. דרך החורש 4, קרית הסביונים, יהוד 5647003, ת.ד. 11366

Tel: 073-2632000

Fax: 03-5360118